יום ראשון, 30 במרץ 2014

חדוות יצירה - פרויקט Colnago clx

אופניים חדשות = התרגשות
התרגשות שאני אוהב
הרבה מחשבות
איך זה יהיה , מה יהיה בדיוק

על אחת כמה וכמה כשאת האופניים הללו אני מרכיב לבדי
בלי להעזר באף בעל מקצוע
יש בזה משהו שונה , אחר , אישי מאד
ובעיקר הרגשה טובה של חדות יצירה

וחוצמזה , הפעם אני בונה / מרכיב  מאפיונרית מאיטליה 
אחת שיודעת מהו אקדח מעשן 

אז הנה קצת תמונות וכמה מילים

מקווה שתהנו

שרון :-)

התחלתי בלסדר את עמדת העבודה


השילדה Colnago Clx 3.0

קראנק Campagnolo Centuar Compact 50/34
ישן וטוב שמלווה אותי כבר כמעט 3 שנים 
ויראה עוד קילומטרים רבים

הרכבת ה Bottom Bracket

אופן

ועוד אופן = אופניים

וגם גלגש ( כלומר כל הקראנק ) 
ועכשיו יש גלגלשיים :-)

וזמן לקחת מבט ולהבין שצריך לסדר שוב את הכלים

וגם בלם אחורי הורכב
ואחרי קצת התעסקות בוצע כיוון ראשוני

ואם כבר כח בלימה אז בלם קדמי
Campagnolo Veloce Skeleton

מעביר קדמי Campagnolo Chorus - Titanium
בחיבור Braze on
צורף לשילדה
וביחד עימו כם Drop Catcher
מבית Token
וזאת כי ממש לא בא לי להרגיש כמו Andy Shleck

וגם מעביר Campagnolo Chorus Carbon
כלומר CCC
הורכב במקום היעוד

כידון , סטם , שיפטרים

ועכשיו הזמן לכבלל
מסיבות עיצוביות , נבחרו מובילי כבלים בצבע לבן
יש שיאמרו שזה מכוער
בעיני זה יפה
ואני קובע

עוד רגע ועברים לכיוון תנוחת הרכיבה


האוכף היה הפריט האחרון שהורכב
ואחרי הרכבתו החל תהליך כיוון תנוחת הרכיבה
לצורך כך , נמדדו נתוני תנוחת הרכיבה
באופני ה Basso
ולמעשה הועקתו
למעט שינוי קטן בגובה הכידון

 
לסיום הונחו שתי המאפייונריות זו לצד זו
אישית אהבתי את המראה
מה שהעלה עוד יותר את סף ההתרגשות
לקראת רכיבת המבחן

וכך נראיתי בסיום רכיבת המבחן
מרוצה , מאושר

את החוויות מהרכיבה
אכתוב ברשומה נפרדת
בבלוג - יומנו של הרוכב הבודד

שרון :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה